به گزارش ایرنا ، در بیانیه سید حسن حسینی شاهرودی آمده است : حضورِ پرشور و مشارکت بالای 82 درصدی مردم شهرستان های شاهرود و میامی در این انتخابات حماسه ای دیگر از حضور را به نمایش گذاشت ، اگرچه در تقویم عزت و حماسه این دیار خاطرات ماندگار بسیاری وجود دارد که شمه ای از این شورانگیزی و دلدادگی را در صفحات اوراق دفاع مقدس به اثبات رسانده اند.
در ادامه این بیانیه آمده است : شما با پیروی از منویات حکیمانۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی ، همگام با ملت بزرگ ایران ، بار دیگر عزم و ارادۀ استوار و خلل ناپذیر خود را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتید.
حسینی شاهرودی این انتخابات پر شکوه را صحنه ای زیبا از نجابت و شکیبائی همه گرایش های سیاسی درون نظام اسلامی دانسته و افزوده است :همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند؛ برنده اصلی انتخابات، ملت بزرگ ایران اند که با زمان شناسی در لحظه های حساس و سرنوشت ساز، همواره زمینه ساز عزت، امنیت و اقتدار کشور شده اند.
نماینده مردم شاهرود ومیامی با قدردانی از برگزار کنندگان انتخابات ، پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی را تبریک گفته و برای ایشان توفیق دوام خدمت در حفظ سرمایۀ عظیم اعتماد ملّت را از خداوند خواستار شده است.
وی همچنین به منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا هم تبریک گفته و از آن ها خواسته است ، با استفاده از تمامی ظرفیت ها با برنامه ریزی و بهره گیری از خرد جمعی، در انجام وظایف و تحقق انتظارات مردم بکوشند.
معاون استاندار و فرماندار شاهرود هم مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را
وصف ناشدنی خوانده و آورده است: مردم شهرستان شاهرود برگ زرین دیگری برافتخارات این خطه پرگهر افزودند.
سید محمدرضا هاشمی ادامه داده است : حماسه بزرگ حضورانتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهرو روستا درلبیک به ندای مقام معظم رهبری و تداوم آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تحقق یافت .
فرماندار شاهرود با تقدیر از حضورچشمگیر مردم در پای صندوق های رای ، این کار را موجب تقویت قدرت ملی ، اقتدارنظام وناامیدی دشمنان ایران اسلامی خوانده آن را موجب اتحاد بیشتر ، همدلی وهم افزایی و نمایش اقتدار و غرور مردم در برابر چشم جهانیان اعلام کرد .
82 درصد مردم شهرستان شاهرود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
حسن روحانی در شاهرود 52 هزار و 603 رای و حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی هم 72 هزار و 888 رای را کسب کرد.
همچنین سید مصطفی میرسلیم یک هزار و 950 رای و سید مصطفی هاشمی طبا هم 708 رای مردم شاهرودرا به دست آوردند .
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.