به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز جمعه در ستاد انتخابات استان سمنان گفت: مردم ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت 96 در معرض یک امتحان سیاسی و اجتماعی قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: در سمنان پهناور و شهیدپرور که از وسیع ترین استان های کشور است، انتخابات همزمان با سراسر میهن اسلامی با شور و شوق آغاز شده است و رای گیری از مردم با آمادگی کامل در بخشهای اجرایی انجام می شود.
خباز تاکید کرد: مردم خوب استان سمنان از همین ساعات اولیه انتخابات، آماده خلق حماسه ای بزرگ و مهم هستند و به یقین، 29 اردیبهشت حماسه ای ماندگارتر از گذشته از سوی مردم رقم خواهد خورد و مردم در سراسر نظام خوشحال و سربلند، دشمنان و طمع‌ورزان را ناامید خواهند کرد.
وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای امروز دشمنان را ناراحت و علاقه مندان به انقلاب را خوشحال خواهند کرد و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب برجا خواهند گذاشت.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه فرآیند اخذ رای از هشت صبح تا 6 بعد از ظهر تعیین شده است، از شهروندان خواست در سریع ترین زمان ممکن امروز برای رای دادن اقدام کنند و مراجعه به شعبه ها را به ساعات پایانی موکول نکنند، ادامه داد: انتخابات راس ساعت 8 در همه نقاط استان سمنان آغاز شده است و عوامل اجرایی و نظارتی کار را طبق برنامه ریزی قبلی و مطابق قانون، آغاز کرده اند و امروز با احساس تکلیف مردم، حماسه ای بزرگتر از گذشته خلق خواهد شد.
از جمعیت 702 هزار و 360 نفری استان سمنان 508 هزار و 115 نفر واجد شرایط رای دادن هستند، تعداد نهایی شعبه های اخذ رای در انتخابات 29 اردیبهشت 96 در استان سمنان 742 شعبه شامل 450 شعبه شهری و 292 شعبه روستایی و 602 شعبه ثابت و 140 شعبه سیار است.
در انتخابات شوراهای اسلامی در سمنان، شاهرود و دامغان 980 صندوق اخذ رای الکترونیکی و 315 دستگاه احراز هویت با امنیت بالا استفاده می شود.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.