حمید مستخدمی حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که با انتشار این خبر کذب ، فرماندار مهدیشهر دستور پیگیری این موضوع را به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان صادر کرد،افزود : در کمترین زمان ممکن صحت این خبر را از مدیر اداری کارخانه جویا شدیم که وی با رد هرگونه اجتماع این خبر را بی پایه و اساس خواند.
وی خاطرنشان کرد : عکسی که از این تجمع در این خبرگزاری منتشر شده مربوط به یک سال گذشته است که برای موضوع دیگری بوده و تعدادی افرادی که در این تصویر قرار دارند 6 ماه پیش از این کارخانه رفته اند.
مستخدمی حسینی تصریح کرد : حتی در عکس منتشر شده که مربوط به سال 95 است به هیچ عنوان، تجمعی در کار نبوده و یک گفت وگوی دوستانه بین کارفرما و کارگر می باشد که در تصویر نیز قابل مشاهده است.
وی اضافه کرد : بیان این خبرهای کذب در ایام انتخابات برای تفتیش اذهان است و باید خبرگزاری ها قبل از انتشار هر مطلبی از درستی آن مطلع شوند.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد : با پذیرش سفارش جدید از سوی این واحد صنعتی به ارزش 23 میلیارد تومان به زودی شاهد فعالیت 100درصدی این واحد درمهدیشهر خواهیم بود.
بیش از 6 هزار نفر در 60 واحد صنعتی شهرستان مهدیشهر مشغول به کار هستند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.