آیت الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات باید در وهله اول خداوند را در نظر داشته باشند و نباید با ارایه برنامه های غیرکاربردی مردم را فریب دهند.
وی اظهارداشت : مردم به نیت ارایه برنامه های موثر و کاربردی از سوی نامزدها قرار است در پای صندوق های رای حاضرشوند و باید با اخلاقمداری آنچه را که در توانشان هست را برای آحاد جامعه بازگو کنند.
وی تصریح کرد : نامزدهای انتخاباتی حق ندارند با احساسات مردم بازی کنند و مردم به امید آنکه گره ای از مشکلاتشان باز می شود به نامزد دلخواهاشان رای می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این که برای جلب رضایت مردم نامزدهای انتخاباتی نباید از هر ابزاری استفاده کنند، گفت: اقشار جامعه باید به نامزدی که دارای برنامه های عملیاتی باشد رای دهند.
آیت الله شاهچراغی گفت : باید به توصیه های رهبر انقلاب در رابطه با برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت پرشور مردم ،دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات توجه داشته باشند.
وی اضافه کرد : مردم ایران اسلامی از هوشیارترین ملت های جهان هستند و باوجود کارشکنی های دشمنان نظام همواره بر سرعهد و پیمان خود برای حفظ این نظام ارزشی ایستاده اند.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد : مشارکت پرشور مردم در انتخابات نمونه بارز حکومت مردم سالاری دینی است و باید آحاد جامعه قدردان نعمتی که نظام جمهوری اسلامی در اختیارشان قرار داده است باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر این که باید اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در عرصه بین المللی با مشارکت پرشور در انتخابات دوچندان کرد، گفت : به طور قطع آحاد جامعه در حماسه ملی پیش رو با عزمی مثال زدنی در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.