غلامرضا کاتب روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نامزدهای انتخابات در زمان تبلیغات باید اخلاق‌مداری را سرلوحه کارشان قرار دهند و باید بدانند فقط با ارایه برنامه جامع و شفاف می توانند برای آبادانی ایران اسلامی قدم بردارند.
وی با اشاره به برخی ملاحظات لازم در مناظره های زنده، خاطرنشان کرد: احترام به دیدگاه طرف مقابل و ارایه آمار شفاف باید مدنظر نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد و به یاری خدواند با حضور باشکوه مردم، اقتدار ایران اسلامی بار دیگر به جهانیان ثابت می شود.
کاتب اضافه کرد: رویکرد نامزدهای رد صلاحیت شده در چند روز گذشته بسیار مثبت بوده و این افراد با احترام به نظر شورای نگهبان، به اجرای دقیق روند انتخابات و آرام ماندن فضا پس از اعلام نظر شورای نگهبان، پایبند بودند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی با تفکر انقلابی و جهادی می توانند برای ساخت ایرانی آباد تلاش کنند و مردم علاوه بر انتخاب نامزد دلخواه برای انتخابات ریاست جمهوری، به مشارکت پرشور بیندیشند.
کاتب با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات توجه به منویات رهبر انقلاب است، گفت: با مشارکت حداکثری ملت سرافراز ایران در این حماسه ملی و مذهبی بار دیگر توطئه دشمنان این نظام مقدس خنثی می شود.
وی با اشاره به اینکه رهبری در سخنرانی های متعدد بر برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت همگانی از سوی مردم تاکید کردند و تحقق این امر وظیفه آحاد جامعه است، خاطرنشان کرد: حتی یک رای در سرنوشت کشور تاثیرگذار است و به یقین با مدیریت اصولی، از آرای مردم حراست می شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: احزاب و جریان های سیاسی در چند روز مانده تا خلق حماسه باشکوه در ایران اسلامی، وحدت و اخلاق‌مداری را سرلوحه کارشان قرار دهند تا با احترام به قانون، ایرانی آباد و با صلابت داشته باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.
6103/7339 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.