به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا خزر شامگاه شنبه در دیدار مدیر و معاونان سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با فرماندار سمنان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: بر همین اساس نیز برنامه عملیاتی یک‌ساله سازمان دانش‌آموزی استان سمنان مبتنی بر توجه به رونق اشتغال و تولید در کشور و این استان تدوین می‌شود.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی در زمان فعلی و آینده، دورنمای این برنامه عملیاتی است گفت: ترویج خرید کالای ایرانی در میان دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان و نیز مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی ازجمله این برنامه‌هاست.

خزر با اشاره به اینکه این برنامه عملیاتی هم‌اکنون در جلسات متعدد تأسیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در دست تدوین است اضافه کرد: این برنامه عملیاتی تا پایان فروردین‌ماه امسال نهایی می‌شود.

وی از اجرای این برنامه در مدارس تشکیلاتی استان سمنان پس از تصویب نهایی در شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی این استان خبر داد.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت عضویت دانش‌آموزان در تشکل‌های پیشتاز و فرزانه این استان اضافه کرد: امسال بیش از 20 درصد از دانش‌آموزان استان سمنان عضو سازمان دانش‌آموزی شده‌اند.

به گفته خزر، 24 هزار دانش‌آموز استان سمنان در قالب 800 گروه تشکیلاتی در زمان نام‌نویسی به عضویت سازمان دانش‌آموزی این استان درآمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 700 دانش‌آموز استان سمنان نیز عضو سازمان دانش‌آموزی بوده و از آموزش‌ها و خدمات آن بهره‌مند می‌شوند اضافه کرد: این تعداد معادل حدود 12 درصد دانش‌آموزان این شهرستان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609445
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.