سرهنگ حسن خسروجردی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : همچنین در این روز هفت مورد تصادف به دلیل توجه نکردن رانندگان وسایل نقلیه به جلو در محور های ارتباطی این استان گزارش شد که خسارت بر جا گذاشته است.
وی اظهارداشت : با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات، مصدومان سوانح جاده ای به مراکز درمانی منطقه منتقل شدند که حال عمومی آنان براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان خوب گزارش شده است.
وی از کشته شدن یک نفر بر اثر برخورد 2 کامیون در کیلومتر 56 محور ارتباطی شاهرود - آزادشهر در روز دوشنبه خبر داد و گفت : توجه نکردن به جلو راننده ،علت این تصادف گزارش شده است.
بنا به گزارش مسوولان امر در مرحله اول سفرهای نوروزی در استان سمنان بیش از 61 درصد حوادث فوتی و جرحی ناشی از واژگونی خودرو ها در محورهای ارتباطی استان بوده است.
81 درصد سوانح رانندگی در محورهای استان سمنان در مرحله اول سفرهای نوروزی توجه نکردن به جلو و ناتوانی در کنترل خودروها بوده است.
سرهنگ خسروجردی ادامه داد : حادثه یعنی از دست دادن تمام زندگی که امیدواریم بارعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در کشور و استان باشیم.
وی اضافه کرد: از دلایل اصلی واژگونی خودرو ها ،خستگی و خواب آلودگی است که باید رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان برای جلوگیری از افزایش سوانح از این دست به توصیه ماموران راهنمایی و رانندگی توجه کنند.
واژگونی خودرو علت بیش از 60 درصد سوانح رانندگی سوانح رانندگی در استان سمنان است.
پلیس راه استان سمنان با 40 دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد.
سالانه دست کم 20 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.
ترافیک برای تمام محور های ارتباطی استان سمنان برای روز دوشنبه هفتم فروردین روان گزارش شده است.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.