در این مطلب که عنوان اصلی این نشریه نیز می باشد، آمده است: چندی است نامه ای در فضای مجازی منتشر گشته که در ذیل آن نام چهار نماینده استان حک شده اما امضای سه نماینده آن را همراهی می کند.
براساس این نوشته، سه امضای انجام شده متعلق به سه نماینده دوراولی شاهرود،سمنان و دامغان است و فقط نماینده چند دوره ای گرمسار آن را امضا نکرده است که این نشان هوشمندی و زیرکی قابل ستایش وی است.
هفته نامه شاهوار نوشت: این نمایندگان خطاب به نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه از وی خواسته اند، نظام بودجه بندی استان را روشن و شائبه بی عدالتی موجود در توزیع نامتوازن اعتبارات استانی را از بین ببرند.
شاهوار در تحلیل این نامه نوشته است: گویا این نمایندگان تصورشان از دولت ها و وزرایی که بر سرکار هستند این است که اگر تنها به فشردن دکمه های پیش روی خود همت گذاشته و پس از حضور در حوزه انتخابیه با مسوولان محلی دور هم جمع شده و به ذکر باید ها و نبایدها بسنده کنند،بودجه و اعتبارات دیارشان فراهم است.
این نشریه با بیان این که اگر این نمایندگان براین باروند سخت در اشتباهند، آورده است: دوندگی، رایزنی و تلاش برای اخذ اعتبارات و اقناع مسوولان کشور برای مردم گرمسار که به خاطر نزدیک بودن به مرکز سال ها فراموش شده بود،عین وجدان، شرف و نشان پختگی نماینده مردم گرمسار است.
نشریه شاهوار در ادامه این مطلب از سایر نمایندگان استان خواسته است ، از نامه نگاری های بیهوده که انتهای آن هیچ سودی برای کسی ندارد، بپرهیزند.
هفته نامه شاهوار سال دهم فعالیت خود را سپری می کند.
در شهرستان شاهرود10 نشریه به صورت هفتگی و فصلی فعالیت می کنند.
6167 انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.