حسن اسلامی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به آمار کشفیات قاچاق کالا و ارز در استان سمنان طی یکسال گذشته، بیان کرد: در سال گذشته ۶۵۳ پرونده قاچاق کالا در استان سمنان گشایش یافت و ۶۷۴ متهم در زمینه قاچاق کالا دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه کشف پرونده‌های مهم در زمینه قاچاق سال گذشته پنج برابر کشفیات در سال ۹۷ بود، افزود: این امر نشان از اهتمام مسئولان انتظامی و قضائی در برخورد با متهمان حوزه قاچاق است که به تولید ملی و اقتصاد ضربه مهلکی می‌زند.

برخورد با پرونده‌های مهم

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان درباره فراوانی جرایم حوزه قاچاق، توضیح داد: ۵۱۶ پرونده از بین تمام پرونده‌های قاچاق سال گذشته استان، مرتبط با جرایم زیر ۱۰۰ میلیون تومان و تقریباً ۱۶۰ پرونده نیز متعلق به قاچاق کالا بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

اسلامی راد با بیان اینکه بیش از ۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قاچاق در استان سمنان طی سال گذشته و بنا به اعلام پلیس کشف شده است، گفت: این میزان نسبت به سال ۹ ۷ افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ سه پرونده بیش از نیم میلیارد تومانی در حوزه قاچاق کالا در سطح استان گشایش یافت، تاکید کرد: در سال ۹۸ این میزان به ۱۹ پرونده رسید که نشان از عزم جدی مسئولان در برخورد با پرونده‌های قاچاق مهم دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.