به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری عصر چهارشنبه در نشست شورای اسلامی استان به مناسبت نهم اردیبهشت، روز شوراهای اسلامی شهر و روستا به میزبانی سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه نبود مدیریت واحد شهری خلأ موجود در جامعه امروز است، ابراز داشت: با توجه به اعتمادی که مردم نسبت به شوراها دارند این نهادها می‌توانند در حل مشکلات شهری بسیار نقش‌آفرین باشند.

وی ضمن بیان اینکه شوراها رقیب دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نیستند، افزود: با توجه به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف شوراها یعنی حل مشکلات اثرگذار هستند بنابراین انتظار می‌رود که در اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی نهایت همکاری و تعامل را با یکدیگر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه شورها بعد از گذشت ۲۱ سال اکنون به دوران رشد و بالندگی خود رسیدند، ابراز داشت: می‌بایست برای تقویت شوراهای شهر و روستا تلاش کرد که راه عبور آن‌هم افزایی مردم و دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

فخری ضمن بیان اینکه می‌بایست کوشید تا امنیت خاطر پاکبانان در شرایط کرونا تأمین شود، تصریح کرد: این ویروس منحوس کل دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده است اما درعین‌حال نیز باعث شد تا جلوه‌ای از روحیه ایثار و خود گذشتگی در بین جامعه گسترش یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه شوراها نمادی از دموکراسی هستند لذا می‌بایست تخصص و دانش مدیریت شهری نیز در این مقوله تعریف شود و این افراد با ارتقا و آگاهی بخشی در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و علی‌الخصوص حسابرسی و بودجه همواره تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.