رضا مهدیان روز شنبه در دیدار با اعضای انجمن قرآن و عترت شاهرود با اشاره به توطئه‌های بی‌شمار دشمنان علیه نظام اسلامی، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان تنها راه مقابله با نقشه های دشمنان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود افزود : همان‌طور که در سایر رویدادهای فرهنگی و هنری از روش‌های مختلف برای فرهنگ‌سازی استفاده می‌شود، ترویج فرهنگ قرآن و عترت نیز با روش‌های خلاقانه در بین کودکان،نوجوانان و جوانان انجام شود.

مهدیان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، انجمن قرانی با برگزاری برنامه های نو و خلاقانه در جهت پر کردن اوقات فراغت مردم و در راستای پویش "در خانه بمانیم " اقدام می کنند.

سید مسعود آقایان رئیس انجمن قرآن و عترت شهرستان شاهرود نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه کتاب شخصی ، برگزاری محفل  مسابقه قرآنی ،دیدار با پیشکسوتان قرآن ،اجرای مسابقات فرهنگی و هنری و اجرای نمایشنامه های قرآنی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از  برنامه های حوزه قرآن و عترت این شهرستان است.

وی افزود : معرفی فعالان برتر قران شهرستان شاهرود، تفسیر قرآن ،مسابقه نقاشی و برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن  از دیگر برنامه هایی امسال انجمن قرآن و عترت است .

رییس انجمن عترت و قرآن شاهرود گفت : امسال تفسیر موضوعی قرآن کریم  به صورت یک دقیقه ای در فضای مجازی برگزار می شود.

۶ موسسه قرآن و عترت در سطح شهرستان شاهرود فعالیت می کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.