به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میرکوه صبح شنبه در نشستی با موضوع بررسی مجوزهای صادره صمت سمنان در سال ۹۸ به میزبانی صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به عملکرد حوزه آموزش و فناوری بیان کرد: افزایش چشم‌گیر صدور پروانه و گواهی تحقیق و توسعه در استان طی سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ نشان از اهتمام ویژه صمت به موضوع جوازهای فنی و مهندسی دارد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۵ فقره پروانه و ۳۲ فقره گواهی تحقیق و توسعه در استان سمنان صادرشده است، تاکید کرد: این تعداد در مقایسه شاخص‌های سال ۹۷ نشان از رشد قریب به ۸۰ درصدی می‌دهد.

مراجعه به سایت بهین یاب برای صدور و تمدید

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان، ضمن بیان اینکه در سال ۹۸، تعداد ۱۶ فقره جواز، پروانه و تمدید پروانه فنی و مهندسی در سطح استان صادرشده است، ابراز کرد: هشت مورد از این تعداد جواز فنی و مهندسی، شش مورد پروانه فنی و مهندسی و دو مورد نیز تمدید پروانه است.

میرکو با بیان اینکه در زمینه تمدید پروانه فنی و مهندسی نیز شاهد رشد ۷۰ درصدی در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بوده‌ایم، گفت: مجوزهای فنی و مهندسی برای کلیه متقاضیان و فعالانی که دارای ایده‌های نو و خلاقانه در زمینه‌های علمی و تخصصی بوده قابلیت صدور دارد.

وی درباره روند صدور و تمدید پروانه‌ها، توضیح داد: متقاضیان باید از طریق سامانه ملی بهین یاب (behinyab.ir) برای پروانه و مجوزهای فنی و مهندسی اقدام و در صورت احراز شرایط لازم پروانه را دریافت کنند همچنین تمامی دارندگان جواز فنی و مهندسی می‌توانند پس از گذشت یک سال برای تبدیل جواز خود به پروانه فنی و مهندسی اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.