به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور ظهر چهارشنبه در آئین معارفه بازرس کل استان سمنان به میزبانی سالن همایش‌های این سازمان ضمن بیان اینکه ۲۰ اسفندماه تعداد ۵۲۶ بیمار مبتلابه کرونا در استان بستری بودند، ابراز داشت: این رقم با کاهش چشمگیر امروز به ۱۵۸ بیمار رسیده است.

وی بابیان اینکه چهار بیمارستان اختصاصی کرونا در استان سمنان برای این مهم تجهیز و آماده‌باش شده بودند، افزود: کاهش بسیار قابل‌توجه در خصوص ابتلاء به ویروس کرونا نشان از کارنامه قابل‌قبول عوامل مختلف استان سمنان در ستاد استانی مبارزه با کرونا به ریاست استانداراست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه همراهی روحانیان و نهادهای مذهبی در خصوص مقابله با بیماری کرونا بسیار اثرگذار بوده است، ابراز داشت: نماز جماعات و بقاع متبرکه برای حفظ سلامت مردم تعطیل شد و این مراکز به محلی برای کمک به مردم تبدیل شدند که اگر این پیشتازی نبود، دیگران به‌سرعت به این طرح و مقابله با کرونا ملحق نمی‌شدند.

خجسته پور ضمن بیان اینکه نقش بسیار مهم کادر بهداشت و درمان و عوامل انتظامی و هلال‌احمر و امدادگران در کنترل بیماری باعث کسب توفیقات خوب در این حوزه شد، تصریح کرد: امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها و صبرهایی که مردم صبور انجام می‌دهند، پایان و مهار و کنترل این بیماری باشد.
 

وی مرحله مدیریت مقابله با این بیماری از روزهای نخست اسفندماه آغاز شد، افزود: تا مرحله کنترل و مهار همچنان باید تلاش‌ها تداوم یابد و باید گفت همه افراد جامعه امروز به‌نوعی در این مقابله و مبارزه مشارکت کرده و سهیم هستند که این همراهی مردم بااخلاق و فهیم استان با ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا شایان تقدیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.