به گزارش خبرنگار مهر، وحید رجایی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه اکنون مشکلی برای امکانات و اقلام بهداشتی در بیمارستان معتمدی وجود ندارد، اظهار داشت: برای تأمین اقلام بهداشتی در ماه‌های آینده از هم‌اکنون باید به فکر بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد بیماران مبتلابه کرونا در گرمسار بهبود یافتند، افزود: مردم گرمسار در هفته‌های گذشته برای مقابله با ویروس کرونا با پیوستن به کمپین در خانه بمانید، برای قطع زنجیره انسانی کرونا اقدام کردند اما باید این روند به‌صورت مستمر ادامه یابد.

رفع مشکل تردد بین‌شهری کارگران شهرک‌های صنعتی

فرماندار گرمسار از اجرای طرح فاضله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت در تردد بین‌شهری خبر داد و گفت: برای رفع مشکل تردد کارگران به شهرک‌های صنعتی و حمل محصولات و تولیدات کشاورزی گرمسار به تهران پیگیری‌های لازم انجام‌شده است.

رجایی تأکید کرد: کارگران، کشاورزان و افرادی که به سبب شاغل بودن در شهرهای اطراف برای تردد با مشکل مواجه شدند می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۳۳۴۲۰۰۳۴۱ سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تماس بگیرند تا نسبت به رفع مشکل آن‌ها به‌سرعت اقدام شود.

وی بابیان اینکه مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و توجه به اصول قرنطینه خانگی می‌توانند به کنترل شمار مبتلایان به این ویروس کمک کنند، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، تأمین اجتماعی، سپاه، بسیج، هلال‌احمر، شهرداری‌های گرمسار و ایوان‌کی، شبکه بهداشت و درمان، برای مقابله با کرونا ویروس در شهرستان گرمسار پای‌کار هستند.

مردم برنامه‌های تفریحی روز سیزده‌فروردین را به زمان دیگری موکول کنند

فرماندار شهرستان گرمسار با اشاره به وضعیت جوی هفته‌ی جاری و احتمال بارش و رعدوبرق و…در شهرستان بیان کرد: علاوه بر آن تداخل تعطیلات نوروزی با شرایط بحرانی انتشار بیماری کرونا، تعطیلات نوروزی متفاوت با سال‌های گذشته است.

رجایی از مردم خواست در راستای جلوگیری از ورود آسیب و وقوع حادثه برای شهروندان، به توصیه مسئولان توجه کننده و برنامه‌های تفریحی روز سیزده فروردین و دیدوبازدیدها را به زمان مناسب دیگری موکول کنند.

وضعیت آب‌وهوای گرمسار در سه روز آینده

کارشناس مدیریت بحران فرمانداری گرمسار نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص آب‌وهوایی طبق گزارش سازمان هواشناسی، در ایام تعطیلات پیش رو و ۱۳ بدر در منازل خود بمانند.

محمدمهدی مجاور بابیان اینکه برای روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه بارش باران گاهی رگبار شدید و رعدوبرق، وزش باد بسیار شدید از سوی سازمان هواشناسی در گرمسار پیش‌بینی‌شده است، افزود: در برخی نقاط تگرگ، از اواخر وقت یکشنبه تا سه‌شنبه کاهش چهارتا هشت درجه‌ای دمای هوا، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش باران و برف، مه آلودگی، احتمال خسارات ناشی از باد شدید، تگرگ، رواناب و سیلاب نیز پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.