امیر بشیری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بر کنترل بازار تاکید کرده و افزود: طرح فعالیت ناظران افتخاری با واحد بازرسی و نظارت اصناف گام موثری برای تثبیت قیمت کالاها و کنترل قیمت‌هاست .
وی گفت : این طرح با هدف شناسایی متخلفان صنفی ، تنظیم گزارش و ارائه آن به واحد بازرسی و نظارت و اعمال قانون به اجرا درآمده است .
بشیری با اشاره به اینکه رصد مستمر بازار در دستور کار ناظران افتخاری است ،اظهار داشت :  ناظران افتخاری با دریافت دفترچه های تنظیم گزارش به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کردند.
مسئول نمایندگی اداره صنعت ،معدن و تجارت گفت : ناظران افتخاری از میان معتمدین شهرستان انتخاب شده‌اند تا بتوانند ارتباط موثری با متصدیان واحدهای صنفی برقرار نمایند.

وی گفت : در شرایط کنونی بازار و نوسانات در قیمت کالاها طرح نظارت جامع بر بازار ضروری است که بر همین اساس علاوه بر بازرسان اتحادیه ها، از ظرفیت اقشار مختلف مردم نیز در قالب ناظر افتخاری استفاده می‌شود.

در این طرح بازرسان افتخاری می توانند با رصد مشکلات و انتقال آنها به مسوولان مربوطه و ارایه دیدگاه های مفید و سازنده خود ، زمینه ای برای  برطرف ساختن و حل مشکلات سطح بازار را فراهم کنند.

شهرستان میامی با ۴۰ هزارتن جمعیت حدود۷۰۰ واحد صنفی دارد که ۲۲۵واحد تولیدی، ۳۰۱واحد توزیعی و بقیه خدماتی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.