محمد کاظم خطیبی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مرحله نهایی مسابقات آزاد تیراندازی جانبازان و معلولان کشور، با حضور چهار نفر از ورزشکاران دامغان، روز جمعه ۲۹ آذر ۹۸ در محل فدراسیون تیراندازی آغاز شد. 
وی ادامه داد: در این اردو محمود باقرنژاد و حسین بینائیان در رشته تپانچه بادی ماده p۱ از دامغان حضور دارند. 
خطیبی اظهار داشت: محمدرضا امینی و پوران نجار نیز از این شهرستان در رشته تفنگ بادی ماده R۴ رقابت‌های پاراتیراندازی به اردو اعزام شدند.
وی تصریح کرد: اعضای هیات تیراندازی جانبازان و معلولان در سال‌های اخیر، افتخارآفرینی های بسیاری را برای شهرستان به ارمغان آوردند و امید است این روند رشد ادامه دار باشد. 
خطیبی، به دعوت مهدی یارخطیبی و کسری علیان نژاد، ۲ نوجوان تیرانداز دامغانی به اردوی تیم ملی با هدف کسب سهمیه بازی‌های المپیک نوجوانان ۲۰۲۲ سنگال اشاره کرد و گفت: این اردو در رشته تپانچه بادی در بخش دختران از ۲۰ تا ۲۴ آذر و در بخش پسران از ۲۴ تا ۲۸ آذر در سالن هیات تیراندازی استان همدان برگزار شد. 
وی اظهار داشت: در اردوی استعدادیابی رشته تپانچه بادی استان همدان، ۲۸ ورزشکار دختر و پسر از سراسر کشور حضور داشتند.
رییس هیات تیراندازی شهرستان دامغان، به برگزاری این مسابقات در سه مرحله اشاره کرد و گفت: در پایان رقابت‌ها، نام چهار ورزشکار در رشته تپانچه بادی و نام چهار ورزشکار در رشته تفنگ بادی جهت حضور در مسابقات المپیک نوجوانان ۲۰۲۲ سنگال از سوی فدراسیون تیراندازی اعلام می‌شود.
۳۸ هیات ورزشی در دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.
شهرستان دامغان در رشته تیراندازی دارای بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.