آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات اقتصادی به عنوان حق مردم نباید مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هدف دشمنان از کینه‌توزی‌های اخیر ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود، اما مردم با راهپیمایی بزرگ نشان دادند که در خط ولایت حرکت می‌کنند.
امام جمعه سمنان ادامه داد: اعتراض به گرانی‌ها حق مردم است و کسی نمی‌تواند جلوی این اعتراض‌ها را بگیرد، اما باید مراقب موج سواری‌های دشمنان بود.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: جوانان اگر از شرایط گلایه‌مند هستند حق اعتراض دارند، اما باید توجه کنند که نباید دشمنان از اعتراض‌ها سوءاستفاده کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان درصدد آشوب در جامعه ایران بودند و این توطئه‌ها را در کشور عراق هم می‌خواهند انجام دهند که این پلیدی‌ها راه به جایی نخواهد برد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: نامزدهای مجلس شورای اسلامی با برنامه وارد انتخابات شوند و مجلس باید زبان ملت باشد.
وی اضافه کرد: تقوا میوه دین و اسلام است و انسان باتقوا اسیر نفس شیطانی نیست.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطر نشان کرد: عمل و رفتار انسان‌ها باید خالصانه و برای خدا باشد و با رهیافت‌های اسلامی و اعتقادی می‌توان برای رفع مشکلات جامعه اقدام کرد.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد: اگر اطاعت خدا و پیامبر اکرم (ص) در جامعه اسلامی به معنی واقعی نهادینه شود، پیروزی نزدیک خواهد بود. عمل به آیات قرآن بسیار سخت است اما با رشادت و خدایی‌شدن می‌توان از مشکلات عبور کرد.
امام جمعه سمنان گفت: عزت و صلابت ایران در اسلام‌دوستی است و تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب کشور را به مسیر اقتدار نزدیک می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.