علی آقا یحیایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: جمعیت هلال احمر استان سمنان در ۱۹ مورد حادثه از روز بیست و پنجم تا بیست و هشتم مهر ۹۸ به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کرد که این حوادث شامل ۶ حادثه جاده‌ای و ۱۳ مورد خدمات شهری و حضوری بود.

وی با اشاره به اسکان ۲۳ نفر توسط جمعیت هلال احمر سمنان در ۷۲ ساعت گذشته، بیان کرد: امدادگران این جمعیت به ۳۱ نفر در حوادث جاده‌ای و ۹۰ نفر در خدمات حضوری در استان امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: ۱۴ نفر توسط این جمعیت در صحنه‌های مختلف نجات یافتند که ۱۳ نفر از این افراد به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر به صورت سرپایی درمان شد.

وی به ۲ مورد عملیات رهاسازی در این مدت اشاره و تصریح کرد: مجموع خدمات ذکر شده، توسط ۱۹ تیم عملیاتی با ۱۷۴ نیروی اعزامی و هشت دستگاه آمبولانس انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآور شد: ارائه خدمات و امداد و نجات برای همه مسافران در استان سمنان و سایر شهروندان در جاده ها به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

شهروندان در صورت قرارگرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای و کوهستانی می توانند با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.