حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر افزود: عزت و سربلندی ملت یمن  نتیجه پایداری در برابر نظام سلطه است.

صفایی پور با بیان اینکه همدلی رمز پیروزی مردم یمن است، افزود : جبهه مقاومت اسلامی یمن و انصارالله امروز قدرتمندتر از گذشته است، امروزه عربستان سعودی در آستانه یک شکست سیاسی بزرگ است و منافع  همراهان دولت عربستان به خطر افتاده است.

امام جمعه میامی با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه پاسداران با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت : نظام اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است و امروز آمریکا منزوی شده و جبهه مقاومت میدان داری می کند .

وی گفت : نیروی انتظامی محبوب مردم است ، کارکنان این نیرو باید برای سربلندی و اقتدار کشور شبانه روز تلاش کنند.

خطیب جمعه میامی با تشکر از حافظان نظم و امنیت کشور تصریح کرد : پلیس بهترین پشتیبان برای مردم است و مردم باید به این نیرو افتخار کنند و در برقراری امنیت نیروی انتظامی را یاری کنند. 

وی تصریح کرد : امنیت و آرامش کشور مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است و این نیرو مظهر عزت واقتدار کشور و باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند .

وی با اشاره به اینکه سفر یکروزه استاندار سمنان به شهرستان میامی ، آن را فرصت مناسبی برای توانمندسازی شهرستان خواند و اظهارداشت : امید است  اجرای طرح توسعه شهرستان ‌میامی با همت و همدلی و وحدت تحقق یابد.

صفایی پور با اشاره  به ظرفیت های فراوان شهرستان میامی در بخش های مختلف افزود :  در بخش های صنعت، گردشگری و کشاورزی، طرح های متعددی در شهرستان تدوین و ارائه خواهد شد که اجرای آن ها نیاز به برنامه ریزی و اولویت بندی دارد.

وی گفت : شهرستان میامی در حوزه معدن یکی از قطب های استان محسوب می شود، نیاز است با برنامه ریزی مناسب و راهکارهای مطلوب، از خام فروشی جلوگیری شود.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.