عبدالحمید دربانیان روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه شامل مبلمان، لوازم خانگی، فرش، لوستر و دکوراسیون داخلی از دوم تا ششم  مهرماه جاری در ۱۰۰ غرفه دایر شده است.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان و صاحبان صنایع از استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، البرز، همدان، خراسان رضوی، اصفهان و کرمانشاه، جدیدترین دستاوردها را در حوزه‌های مبلمان، لوستر، دکوراسیون داخلی و صنایع چوب در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان با تاکید بر نقش نمایشگاه‌ها در حمایت و رونق از تولید، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط بدون واسطه میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان معتبر کشور، معرفی فرهنگ و محصول ایرانی به مردم و خرید لوازم خانگی به قیمت مناسب برپا شد.

دربانیان ارائه کالاهای مدرن ایرانی و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی را از ویژگی‌های نمایشگاه برشمرد و ابراز داشت: رونق کالای ایرانی، حمایت از مصرف‌کنندگان و افزایش کیفیت تولید و ارائه کیفیت‌های برتر از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی تاکید کرد: با برگزاری نمایشگاه‌ها می توان در شناسایی و تامین سلیقه شهروندان و بازدیدکنندگان گامی موثر برداشت.

وی با اشاره به برپایی ۱۳ نمایشگاه در سال ۹۷ از سوی  شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان، تصریح کرد: هدفگذاری بر این است تا پایان امسال نمایشگاه‌های مختلفی همچون گل و گیاه، نمایشگاه به‌ مناسبت دهه‌فجر، تجهیزات و ادوات کشاورزی و نمایشگاه‌ بهاره در اسفند برپا شود.

مدیرعامل  شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان یادآور شد: طبق این هدفگذاری امسال ۱۵ نمایشگاه مختلف در استان سمنان برپا می‌شود.

شهروندان می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با حضور در محل دایمی نمایشگاها واقع در ضلع شرقی بوستان سوکان سمنان از این نمایشگاه بازدید کنند.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.