مهدی یحیایی روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: یک واحد تولیدی صنعتی در استان به دلیل عرضه خارج از شبکه مواد اولیه تولید لوله‌های فولادی با تشکیل پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی تصریح کرد: بازرسی توسط کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صمت استان، منجر به تشکیل پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه به ارزش ریالی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال شد که موضوع برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان سمنانارجاع شد.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: این واحد صنعتی پس از دریافت ۲ نوبت محصولات و مواد اولیه فولادی اقدام به عرضه خارج از شبکه این محصولات به میزان  هزار تن کرده است، همچنین خرید و واگذاری کالا بر خلاف ضوابط توزیع و یا قیمت و انجام ندادن تعهدها در قبال مصرف کنندگان از دیگر تخلف‌های محرز شده از سوی این واحد صنعتی است.

یحیایی خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای تولیدی ، صنفی و عرضه کننده خدمات ، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.