رئیس امور آب و فاضلاب شهری شهرستان دامغان روز شنبه در حاشیه افتتاح این طرح در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ظرفیت تامین آب شهر کلاته رودبار با افتتاح مخزن ۲۰۰ متر مکعبی، هم اکنون به ۸۰۰ مترمکعب رسیده است.
ابوالقاسم هنرمند ادامه داد: این مخزن با صرف اعتبار پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبارهای سفر رئیس جمهوری تامین اعتبار شده است. 
وی هدف از ایجاد این مخزن را، تامین فشار ۹۷ مشترک دانست و گفت: یک هزار و ۲۰۰ متر لوله‌گذاری ۹۰ و ۱۱۰ و یک پمپ تقویت آب از دیگر اقدام‌های انجام شده در این طرح است. 
هنرمند اظهار داشت: یک مخزن ۵۰۰ متر مکعبی دیگر نیز در شهر کلاته در حال ایجاد است که با ایجاد این مخزن، حجم مخازن ذخیره آب در این شهر به یک هزار و ۳۰۰ متر مکعب می‌رسد.
رئیس امور آب و فاضلاب شهری شهرستان دامغان گفت: شهر کلاته رودبار دامغان دارای یک هزار و ۴۰۰ اشتراک است که با افتتاح این مخزن ها، کمبود آب و فشار کم آب در منطقه جبران خواهد شد.
شهر کلاته رودبار در ۴۵ کیلومتری شمال شهر دامغان و در محور دامغان- گلوگاه قرار دارد که طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای چهار هزار و ۶۱۱ نفر جمعیت است.
حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به منظور بهره برداری از چهار طرح، بازدید از یک کارگاه خیاطی و بازدید از مجموعه تفریحی چشمه علی به شهرستان دامغان سفر کرده است.
۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.