حبیب الله خجسته پور روز دوشنبه در دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: خانه احزاب با صدور بیانیه‌های مختلف و با بیان دلایل علمی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کند.
وی با بیان اینکه هر حزبی مخاطبان خاص خود را دارد، ادامه داد: مشارکت احزاب در قالب کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب افزایش حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود.
به گفته وی، افزایش کاندیداها در مجلس شورای اسلامی موجب افزایش فضای رقابتی و در نتیجه حضور پررنگ مردم در انتخابات می‌شود.
خجسته‌پور تصریح کرد: در سه سال گذشته خانه احزاب در استان سمنان رشد کمی خوبی داشته و اکنون باید توسعه کیفی و افزایش اعضا را در دستور کار خود قرار دهد.
وی یادآور شد: خانه احزاب برگزاری آموزش‌های سیاسی، در قالب درون حزبی و یا فراگیر برای عموم مردم را در تصمیات خود مدنظرقرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: تقویت دانش سیاسی لازمه زندگی پرتلاطم دنیای امروز است که خانه احزاب باید در این زمینه پیش‌قدم باشد، چرا که تقویت دانش سیاسی، موجب دیدباز و نگرش بهتر، قضاوت منصفانه و تصمیم‌گیری درست می‌شود.
خجسته پور ابراز داشت: رسانه، فضای مجازی، برگزاری کارگاه، همایش و سمینارهای تخصصی ظرفیت مناسب برای تقویت دانش سیاسی جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه خانه احزاب با رویکردهای مختلف اما یک هدف مشترک آن هم پیشرفت و توسعه استان را دارند، گفت: احزاب با وجود تفاوت در نگرش‌ها و مرامنامه‌ها، واسط بین مردم با حکومت و حاکمیت هستند.

دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان به منظور برگزاری انتخابات خانه احزاب و با حضور سید صابر میرعطایی بازرس خانه احزاب ایران، علیرضا متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی کشور و کامران زارعیان عضو حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران برگزار شد.
۷۳۴۲/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.