به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان شامگاه دوشنبه در آیین اردیبهشت تئاتر استان سمنان در سالن تئاترشهر سمنان، جایگاه تئاتر را ارزشمند خواند و از حضور حداکثری هنرمندان نمایش استان و همچنین زحمات ارزشمند سید رحیم موسوی در سال های فعالیت در انجمن نمایش استان سمنان قدردانی کرد.
احمد مرادی حقیقی رئیس انجمن نمایش استان سمنان نیز گفت: نحوه ثبت گروه نمایش در ارسال اخبار گروه ها توسط سرپرستان به منظور انتشار در مجموعه ایران تئاتر نیازمند هم افزایی بیشتر است.
در این آیین امیر بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان، سید مسعود سیادتی رییس شواری اسلامی شهر سمنان، محمد همتی مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از هنرمندان، پیشکسوتان و استادان فرهنگ و هنر استان سمنان حضور داشتند.
استاد رحیم موسوی پس از نمایش ویدئویی از فعالیت های 50 ساله وی در این آیین، گفت: هیچ گاه بدون همراهی استادانی مانند خسرو به‌آیین، حسن جواهری، احمد مرادی و دیگر هنرمندان جدید و قدیم، نمی توانستم در این جایگاه و در این رشته هنری به موفقیت برسم.
به گزارش ایرنا، استاد رحیم موسوی، بعد از دوره چند ساله، ریاست انجمن نمایش استان سمنان را به احمد مرادی حقیقی دیگر پیشکسوت تئاتر استان سمنان واگذار کرد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.