به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی یکشنبه در نشستی با مدیران ، مسوولان روابط عمومی و خبرنگاران افزود : خبرنگاران در انقلاب مشروطه و نهضت اسلامی نیز نقش بسزایی داشتند.
وی با بیان این که در چند سال گذشته برخی بداخلاقی ها در جامعه ترویج یافته ، افزود: اکنون کسانی با قلم های مسموم هویت ملی و سرمایه های اجتماعی را مورد بی حرمتی قرار می دهند.
معاون استاندار سمنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی را به فعالیت بیشتر فراخواندو گفت : اگر روابط عمومی ها فقط به کار روزانه بپردازند ، نقش آن ها روزبروز کمرنگ تر می شود.
وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها با معرفی سازمان خود با مردم ارتباط برقرار کرده و اهداف و عملکرد سازمان را منطبق با واقعیت بازگو کنند.
محمدی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز خواست تا کارکنان روابط عمومی ها را برای برقراری بیشتر ارتباط بامردم آموزش دهند.
وی ادامه داد: دستگاه های دولتی امانتی نزد مدیران هستند ، نباید با کج سلیقگی آن را به سود خود مصادره کنند.
معاون استاندار سمنان از مدیران خواست ، کارکنان روابط عمومی را در بخش های دیگر بکار نگیرند چون شغل روابط عمومی مستقل است.
وی خبرنگاران را تقویت کننده روابط عمومی ها خواند و افزود : با همکاری و حفظ ارتباط خبرنگاران با روابط عمومی ها ، بازخورد فعالیت دستگاه های اجرایی در جامعه بیشتر می شود.
احمد خرم معاون فرماندار شاهرود هم گفت: یکی از اولویت های کار روابط عمومی اطلاع رسانی کارهای انجام شده به مردم است ، کارها باید متناسب با نیازمندی های مردم باشد.
وی با بیان این که مردم حق دارند بدانند مسوولان چه کار می کنند، افزود : باید مطالبات مردم توسط روابط عمومی ها شناسایی و براساس آن خدمات دسته بندی شود.
خرم با بیان این که سطح مطالبات مردم و رضایت آن ها از دستگاه های اجرایی فاصله زیادی دارد، ادامه داد: باید از ظرفیت رسانه های برای نزدیک شدن به خواسته های مردم استفاده شود .
دراین نشست تعدادی از خبرنگاران تعامل بیشتر روابط عمومی ها را خواستار شدند.
حمایت از نشریات شهرستان ، گلایه از دعوت نکردن برخی خبرنگاران به برنامه های خبری و تعدد شغل برخی مسوولان روابط عمومی ها عمده ترین مسایل مطرح شده بودند.
در این نشست از برخی کارکنان و مسوولان روابط عمومی های شهرستان تقدیر شد.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.