به گزارش ایرنا، امیر خلیلی خواه روز یکشنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: مهدیشهر با وجود وسعت کم، مردم ریسک پذیر و طرفدار بورس دارد و همین موضوع ظرفیتی مهم برای ایجاد کارگزاری در این شهرستان است.
وی ادامه داد: در شهرستان های دامغان، گرمسار و مهدیشهر این ظرفیت وجود دارد که دفتر کارگزاری بورس ایجاد شود و با ایجاد دفتر کارگزاری در هر شهرستان حدود 15 تا 18 شغل ایجاد می شود.
خلیلی خواه با بیان این که استان سمنان از معدود استان هایی است که دارای 2 تالار بورس منطقه است، اظهار داشت: یکی از تالار های بورس منطقه ای در شهرستان سمنان و دیگری در شاهرود قرار دارد.
وی با بیان این که امسال هیچ گونه مجوز استخدامی برای استان سمنان پیش بینی نشده است، تصریح کرد: سهمیه استخدامی براساس برنامه ششم توسعه برای استان ها تعریف می شود و طبق برنامه، امسال برای استان سهمیه استخدام تعریف نشده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان خاطر نشان کرد: زیرساخت های سرمایه گذاری به معنی واقعی در استان فراهم است و با تلاش همه جانبه دستگاه های اجرایی برای رفع موانع و تسهیل در رونق تولید، قدم های جدی در استان سمنان به منظور توسعه و اشتغالزایی در سال 98 برداشته می شود.
به گزارش ایرنا، نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان به ریاست حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان برگزار شد و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی درباره هدف گذاری ایجاد اشتغال در استان در سال 98 بحث و تبادل نظر کردند.
به گزارش ایرنا، سال گذشته استان سمنان در تحقق تعهد اشتغال از استان های موفق در کشور بود.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.