به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه که در مسجد جامع میامی برگزار شد،بااشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی دردیدار با مسئولان نظام گفت: امروزدشمن با تمام ظرفیت با مردم ایران مقابله می کند.
وی با بیان این که مردم ایران ازتهدید دشمنان هراس ندارند، تصریح کرد: دشمنان نظام برخلاف ادعای قدرتمندی ، در شرایط ضعف قرار دارند و بزرگترین ضعف آن ها هم آشفتگی و نبود مدیریت بر امورشان است .
خطیب جمعه میامی به مشکلات اقتصادی جامعه هم اشاره کرد و گفت : مسئولان برای حل مشکلات موجود چاره اندیشی کند ، ملت ایران هم به دشمنان اجازه سوء استفاده نخواهند داد.
امام جمعه میامی گفت: ایستادگی درمقابل تهاجم دشمنان ،پشتیبانی از ولایت فقیه و وحدت رمز پیروزی مردم ایران در چهار دهه گذشته بوده است.
صفائی پورگفت: خرید محصولات ایرانی ، توجه به شعارسال ، پرهیز از اسراف ، توجه نکردن به شایعه های فضای مجازی ضروری است.
وی درآستانه هفته اطعام واکرام ، کمک به محرومان را ضروری برشمرد و افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است و آنچه اهمیت بالایی دارد الگوگرفتن از زندگی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) می باشد.
امام جمعه میامی گفت:حس همدلی وکمک به همنوعان باید درنظام اسلامی نهادینه شود.
صفایی پور به سفارش های امام خمینی (ره) درمورد محرومان هم اشاره کرد و گفت: مستضعفان میراث داران حکومت امام زمان (عج) هستند وحمایت ازاین قشر توسط اقشارمختلف مردم ودولت ضروری می باشد.
پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی به ارائه گزارش هفته اطعام و اکرام پرداخت .
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.