سهند اسماعیلی شامگاه پنجشنبه پس از پایان دیدار تیم های موج سواران ساحلی نوشهر و شهرداری سمنان در لیگ برتر فوتبال ساحلی، در گفت و گو با ایرنا افزود: 10 تیم در لیگ یک فوتبال ساحلی حضور دارند و با هم به رقابت می پردازند این در حالی است که در لیگ برتر 12 تیم حاضرند.
وی با بی قاعده شمردن این رویه بیان کرد: تعداد تیم های دسته پایین تر باید بیشتر باشد تا عصاره تیم های حاضر در آن که از قدرت و توانایی برخوردارند در لیگ برتر حضور یابند.

** نتایج در لیگ امسال غیرقابل پیش بینی است
سرمربی تیم موج سواران ساحلی نوشهر ادامه داد: در لیگ های گذشته فوتبال ساحلی بازیکنان تیم ملی تنها در چند تیم حضور داشتند و این مساله سبب قدرتمند شدن آن تیم ها شده بود.
وی تصریح کرد: لیگ برتر امسال به علت پخش شدن بازیکنان ملی پوش در تیم های مختلف، دشوار و جذاب شده است.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: هیچ یک از دیدارهای لیگ برتر فوتبال ساحلی امسال راحت نبوده و رقابت ها قابل پیش بینی نیست.
وی با بیان اینکه در لیگ های گذشته فوتبال ساحلی تیم های از پیش برنده یا بازنده مشخص بود، تاکید کرد: توازن تیم ها سبب شده نتایج در دقایق بازی رقم بخورد و بر حسب تلاش هر یک از تیم ها، برنده مشخص شود.

** جوان گرایی بستر پشتوانه سازی تیم ملی است
سرمربی تیم فوتبال ساحلی موج سواران ساحلی نوشهر تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی با در نظر گرفتن جوانگرایی، پشتوانه محکمی برای خود می سازد.

** آینده فوتبال ساحلی نگاه ویژه می طلبد
اسماعیلی ابراز داشت: فوتبال ساحلی، رشته تخصصی است بنابراین از اهالی این رشته ورزشی باید در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی حضور داشته باشند.
وی تاکید کرد: حضور اهالی فوتبال ساحلی در این کمیته با هدف تصمیم گیری مطلوب تر برای داشتن آینده بهتر تیم ملی در عرصه های جهانی ضروری است.

** نبود هماهنگی لازم سبب از دست رفتن برخی موقعیت ها شد
اسماعیلی با اشاره به عقب افتادگی تیمش در بازی مقابل شهرداری سمنان گفت: بازیکنان با بازی منسجم توانستند شکست را به پیروزی در زمین حریف تبدیل کنند.
وی اضافه کرد: ورزش های گروهی مثل فوتبال ساحلی، برای استفاده از تک تک موقعیت ها در دیدارها، نیازمند هماهنگی و انسجام مطلوب است.
وی خاطر نشان کرد: نبود هماهنگی لازم بین بازیکنان در برخی مواقع سبب از دست رفتن برخی موقعیت ها در این دیدار شد.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی موج سواران ساحلی نوشهر با بیان اینکه تیمش چند بازیکن جدید جذب کرده است، تاکید کرد: در ادامه لیگ برتر امسال برخی از ناهماهنگی با هدف استفاده درست از موقعیت ها برطرف می شود.
دیدار تیم های شهرداری سمنان و موج سواران‌ ساحلی نوشهر از چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی تیم نوشهری همراه بود.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.