به گزارش ایرنا، سید عباس دانایی روز سه شنبه در دهمین نشست ستاد بازآفرینی شهری سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری، با بیان این که 155 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 31 طرح تعریف شده برای محله های هدف ستاد بازآفرینی در شهر سمنان در نظر گرفته شده است، افزود: دستگاه های اجرایی مرتبط در تسریع تکمیل طرح ها به منظور جذب اعتبار تلاش جدی داشته باشند.
به گفته وی، شهرداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، توزیع برق و آب و فاضلاب شهری از جمله دستگاه های موظف به اجرای طرح های بازآفرینی شهری هستند و ضرورت دارد با تسریع در تکمیل طرح ها زمینه جذب تخصیص اعتبارهای درنظرگرفته شده از سوی راه و شهرسازی را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: طرح هایی که از سوی ستاد بازآفرینی شهری با تخصیص اعتبار تایید شده، در زمینه خدمات زیربنایی، روبنایی، بهسازی محیط و توانمندسازی در 9 محله هدف شهرستان سمنان است.
فرمانداری سمنان، راه اندازی سرای محله، اصلاح شبکه راه ها و معابر به منظور سنگفرش محدوده بافت تاریخی، اصلاح شبکه توزیع و روشنایی محلات، احداث بازار خوداشتغالی را از جمله طرح های دستگاه های اجرایی در محله های هدف عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، در دهمین نشست ستاد بازآفرینی شهری سمنان که درباره تخصیص اعتبارات طرح های سال 97 از محل بودجه عمومی، مربوط به طرح های دستگاههای اجرایی عضو ستاد بحث و تبادل نظر شد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.