حبیب الله خجسته پور روز دوشنبه در آیین ارسال انواع لوازم خانگی به مناطق سیل زده استان لرستان از جهادکشاورزی سمنان، در گفت و گو با ایرنا افزود: بعد از سیل خسارت بار ماه های گذشته در نقاط مختلف کشور ، اقشار مردم به کمک سیل زدگان آمدند که این اقدام ملت ایران بسیار ارزشمند و ماندگار است.
وی خاطر نشان کرد: مردم سمنان در کمک به مناطق سیل زده کشور پیشقدم بودند و در مرحله اول با ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به کمک هموطنان سیل زده استان گلستان رفتند.
معاون استانداری سمنان ادامه داد: سمنان به عنوان استان معین لرستان در ارسال کمک به مناطق سیل زده از جمله شهرستان پلدختر و روستای چم مهر اقدام های خوبی به ثبت رساند و پاسداران سپاه استان با اعزام ماشین آلات برای پاکسازی مناطق خسارت دیده در حال فعالیت هستند.
خجسته پور اضافه کرد: در مرحله بعدی تامین نیاز اولیه زندگی و بازسازی خانه ها در استان لرستان از سوی آحاد مردم در دستور کار است و مردم سمنان در حد توان کمک های بسیار خوبی را به مردم سیل زده این مناطق خسارت دیده انجام دادند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: سیل مهربانی شهروندان سمنانی به مردم سیل زده تازه آغاز کار است و با برنامه ریزی اصولی این حمایت ها تدوام می یابد.
به گزارش ایرنا، 35 بسته لوازم خانگی به ارزش 3.5 میلیارد ریال با کمک کارکنان جهاد کشاورزی سمنان به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شد.
در این آیین حجت الاسلام المسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان، تعدادی از مدیران کل و مسوولان استان به همراه جمعی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی سمنان حضور داشتند.
بارش شدید باران که در اواخر سال 97 و فروردین 98 در کشور سبب طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی بسیاری از نقاط شهری و روستایی در مناطق مختلف کشور شد، استان های لرستان، گلستان و خوزستان بیشترین آسیب ها را از سیلاب ها داشتند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.