به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری با بیان این که بیت المال امانتی در دست مسوولان است، افزود: مسوولان با صرفه جویی در زمینه های مختلف مانند استفاده از کاغذ و نصب بنر در زمینه رونق تولید تلاش کنند.
وی ادامه داد: درِ دستگاه های اجرایی به روی مردم باز باشد و مسوولان به مشکلات مردم گوش فرا دهند و برای تسریع در حل مشکلات آنها تلاش کنند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: استانداری خانه ملت است و ضرورت دارد مسوولان در استانداری بیش از پیش برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
وی اظهار داشت: استانداری سمنان شرایط و روند اداری را برای ملاقات مردم با مسوولان استانداری تسهیل کنند چرا که اکنون برخی از شهروندان در این زمینه گلایه دارند.
شاهچراغی خاطر نشان کرد: خدمتگزاری به مردم ارزشمندترین مدال است و مقبولیت و عاقبت به خیری مسوولان در گرو خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است.
به گزارش ایرنا، در اولین شوارای اداری استان سمنان در سال 98 علیرضا آشناگر استاندار، احمد همتی نماینده شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه و سیدحسن حسینی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و جمعی از مدیران سمنان حضور داشتند و گزارش هایی از عملکرد دستگاه های اجرایی در نوروز ارائه شد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.