به گزارش ایرنا، قدرت الله ابک روز یکشنبه در جلسه سازمان‌ همیاری و شهرداری های استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری با اشاره به اهمیت و تاثیر زیبایی های بصری با کاربرد رنگ های شاد در نما و سیمای شهری، بیان کرد: ترکیب بندی رنگ های شاد در سیمای شهری سبب جذابیت شهرها به منظور حضور و استقبال گردشگران به ویژه در ایام نوروز می شود.
وی گفت: این امر علاوه بر حس شادی با اثرهای روانی، در کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد احساس آرامش ذهنی و امنیت نیز موثر است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: استفاده از المان های زیبا و جذاب د‌ر میادین و ورودی شهرها علاوه بر افزایش شور و نشاط، فرارسیدن فصل بهار و نوروز را به شهروندان و مسافران القا می کند.
وی تاکید کرد: سیما و منظر شهری باید متناسب اقلیم آب و هوایی و آداب و رسوم شهرها باشد تا علاوه بر استقبال اهالی و سازگاری با منطقه، نشانگر آداب و رسوم بومی نیز باشد.
ابک با اشاره به لزوم ارائه خدمات به موقع از سوی شهرداری ها به مسافران نوروز 98، بیان کرد: شهرداران بر نظافت و آراستگی مناطق اسکان مسافران و مدیریت این مکان ها نظارت کافی داشته باشند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بر رفع نقاط حادثه خیز در شهرها تا قبل از عید نوروز تاکید و اضافه کرد: در صورت امکان پذیر نبودن رفع عوامل حادثه ساز تا نوروز، باید علائم هشدار و مصون سازی آن برای مسافران از سوی شهرداری ها با دقت انجام ‌شود.
در این جلسه که با مدیریت علیرضا آشناگر استاندار سمنان برگزار شد، شهرداران شهرهای استان سمنان حضور داشتند.
استاندار سمنان همه شهرداران را موظف کرد در کل ایام تعطیلات نوروز به منظور مدیریت مسائل شهروندان و مسافران در محل خدمت خود حاضر باشند.
گزارش عملکرد سازمان همیاری شهرداری های استان نیز در این جلسه توسط مرتضی دهرویه مدیرعامل این سازمان ارائه شد.
7342م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.