ناصر سلمانپور شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: یک دستگاه خودروی تندر90 حدود 21 کیلومتر مانده به عباس آباد واژگون شد و هشت مصدوم برجا گذاشت.
وی ادامه داد: 6تن از مصدومان با سه دستگاه آمبولانس اورژانس عباس آباد و 2مصدوم دیگر نیز با یک آمبولانس هلال احمر به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.
سلمانپور از تصادف یک دستگاه کامیون و خودروی زانتیا هم 50کیلومتر مانده به عباس آباد از سمت سبزوار خبر داد و گفت: در این حادثه که منجر به واژگونی کامیون شد، 2سرنشین 19 و 10 ساله کامیون مصدوم و تنها سرنشین زانتیا که 33ساله بود سر صحنه فوت کرد.
وی افزود: سرنشینان کامیون بصورت سرپایی در محل درمان شدند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود همچنین از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهر میامی هم خبرداد و گفت: در این حادثه سه تن مصدوم شدند که برای ادامه مداوا به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اعزام شدند.
جاده های شرق سمنان بویژه محدوده عباس آباد میامی یکی از حادثه خیزترین راه های استان بشمار می روند.
براساس آمار پلیس راه هر ساله دستکم 80 تن از هموطنان در این محدوده براثر حوادث رانندگی فوت می کنند.
سلمانپور همچنین از گازگرفتگی 2بانوی شاهرودی در عصر چهارشنبه هم خبرداد و گفت: در این حادثه یک خانم 45ساله و یک دختر 20 ساله دچار خفگی شدند که با 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند، حال عمومی بانوی 45 ساله رضایتبخش نیست.
ماه گذشته نیز سه عضو یک خانواده در میامی براثر گازگرفتگی جان خود را از دستت دادند.
بنابه آمار اورژانس شاهرود امسال 37 مورد گازگرفتگی در شرق استان سمنان روی داده که چهارتن جان خود را از دست داده اند.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.