به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر گفت: امروز به لطف جبهه مقاومت و اقتدار و مقاومت مردم سوریه، می توانیم در برابر استکبار جهانی، پیروزی سوریه را به جهان اعلام کنیم.
امام جمعه دامغان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور سوریه، لقب قهرمان جهان عرب به وی دادند که پیشتر به جمال عبدالناصر در مصر برای مقابله با اسرائیل داده شده بود.
حسینیان اضافه کرد: بهانه جدید آمریکا برای سوء استفاده از عربستان، ساخت 16 نیروگاه اتمی در عربستان تا سال 2030 است که با هزینه بیش از 100 میلیارد دلار بسته شد و 80 میلیارد از آن منعقد شده است.
وی ادامه داد: آمریکا با وجود این اقدام در عربستان، ایجاد نیروگاه هسته ای در ایران را مخالف حقوق بشر می داند که ادعایی کذب و بیهوده است.
حسینیان به روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: آبادانی شهرها، محرومیت زدایی و رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی از آثار انفاق و احسان است.
وی افزود: مبتلا نشدن به اشتباه محاسباتی دشمن، ترویج سنت ازدواج و جلوگیری از ازدواج های دیرهنگام از تاکیدهای مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه ویژه شود.
حسینیان، به ثبت نام حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: خانواده ها و روحانیون باید جوانان و نوجوانان را به سوی حوزه ها ترغیب کنند.
امام جمعه دامغان گفت: با توجه به توسعه فناوری جهانی، طلبه ها در شبکه های جهانی تبلیغ کنند تا مردم بدانند همه علوم در طلبگی وجود دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.