به گزارش ایرنا، اسماعیل غنیان روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان، افزود: عملکرد مطلوب خبرگزاری جمهوری اسلامی به واسطه خبرنگاران توانمند و زبده نشان دهنده بی طرفی این خبرگزاری است.
وی ادامه داد: بعضی از رسانه ها دارای شیطنت هستند و همواره به دنبال تحریک، زمین زدن و ارتقای افراد و مسئولان هستند اما خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره به دنبال انتشار صادقانه خبرها و فعالیت هاست و این ویژگی ایرنا قابل ستایش است.
وی ابراز داشت: رعایت سه اصل دقت، سرعت و صحت در انتشار خبرها در خبرگزاری جمهوری اسلامی، این رسانه را به یک رسانه قابل اعتماد و قابل وثوق تبدیل کرده است.
غنیان با بیان این که رعایت شفافیت و صداقت در انتشار خبرها همواره قابل تقدیر و نشان از اعتبار رسانه است، تصریح کرد: رعایت شفافیت و صداقت در انتشار خبرها در خبرگزاری جمهوری اسلامی نشان ازحرفه ای بودن، جایگاه و ارزش ایرناست.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و ظرفیتی برای اطلاع رسانی از خدمات دستگاه های اجرایی است و ایرنا در این جایگاه خوب درخشیده است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان نیز در این بازدید اهداف و رسالت های خبرگزاری ایرنا و نیز برنامه های این خبرگزاری در استان را تشریح کرد.
محمد جهانگیریان گفت: خبرگزاری ایرنا مرکز سمنان با وجود داشتن خبرنگاران زبده در سه ماه سوم امسال بیش از 600 مصاحبه تولیدی منتشر کرد که این میزان تولید در این مدت چشمگیر و نشان از عملکرد مطلوب است.
وی ادامه داد: خبرگزاری ایرنا مرکز سمنان به طور متوسط در هر ماه بیش از 6 میزگرد تخصصی و تحلیلی برگزار می کند.
وی خاطر نشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان در موضوع های مختلف فرهنگی و اجتماعی، پرونده های خبری ویژه با برنامه مشخص را در دستور کار خود قرار داده است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان با بیان این که معرفی شهدای استان سمنان نمونه ای از پرونده های خبری ویژه ایجاد شده در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان است،گفت: پرونده معرفی شهدای استان سمنان با هدف قدرشناسی از رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان هم چنین الگوسازی برای این نسل، گشوده شده است.
مشروح گفت و گوی خبرنگاران ایرنا با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در موضوع های مختلف کاری این اداره کل طی روزهای آینده منتشر می شود.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.