به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر در سالن جلسات فرمانداری مهدیشهر افزود: اعتبارهای استانی برای اجرای طرح های اقتصادی در شهرستان های استان سمنان محدود است، بنابر این شهرداری ها برای عمران و توسعه در استان تلاش بیشتری کنند.
استاندار سمنان گفت: در این شرایط اقتصادی، همدلی و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی برای توسعه سمنان ضروری است و بدون همکاری مسئولان و همراهی مردم توسعه در استان سمنان امکان پذیر نخواهد بود.
آشناگر ادامه داد: به دلیل افزایش قیمت ارز، دولت به تنهایی قادر به اجرای طرح های عمرانی نیست و شهرداری ها با برنامه ریزی اصولی و رفع مشکلات زیرساختی برای رونق اقتصادی در استان تلاش کنند.
استاندار سمنان تصریح کرد: ظرفیت های مهدیشهر در جذب گردشگر قابل توجه است، با برنامه ریزی اصولی و رفع مشکلات زیرساختی می توان برای توسعه این شهر اقدام کرد.
استاندار سمنان اضافه کرد: مدرک تحصیلی اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر برای اجرای طرح های عمرانی قابل توجه است، مسئولان از علم و آگاهی این افراد برای اجرای طرح های مختلف توسعه ای در این شهر نهایت بهره را ببرند.
در این نشست احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای، قدرت الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران شهرستانی حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.