رضا اردکانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هفت طرح عمرانی و اقتصادی بخش امیرآباد با اعتبار سه میلیارد و 850 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در دهه فجر افتتاح می شود.
بخشدار امیرآباد تصریح کرد: غبار روبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از خانواده پیشکسوت ورزشی، پخت 40 دیگ آش در روستاهای بخش امیرآباد و برپایی جشن انقلاب در مساجد این بخش انجام شده است.
وی اضافه کرد: کارخانه تمام مکانیزه صنعت چوب روستای صیدآباد با ایجاد 15 فرصت شغلی، احداث کارگاه تولیدی پرورش قارچ و کارگاه صنایع تبدیلی و بسته بندی خشکبار روستای کلا با ایجاد فرصت شغلی برای 25 نفر از جمله طرح های قابل افتتاح است.
اردکانی اظهار داشت: احیا و لایروبی قنات ها، تعریض پل روستای صح و ایجاد گلخانه 500 متر مکعبی پرورش و تولید آلوئه ورا در روستای حسن آباد از جمله طرح های دهه فجر امسال است.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت آثار فرهنگی در روستای دولت آباد، حمام قدیمی و آب انبار این روستا به مناسبت دهه فجر مرمت و برای بازدید عموم، بازگشایی شد.
اردکانی گفت: احداث مخزن 60 متر مکعبی آب آشامیدنی روستای خورزان با صرف یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد، اصلاح و بهسازی شبکه آب، زیرسازی و جدول کشی معابر و اجرای آسفالت از دیگر طرح های دهه فجر امسال است.
به گزارش ایرنا، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 211 طرح دولتی با صرف اعتبار 360 میلیارد و 406 میلیون ریال در شهرستان دامغان افتتاح و آغاز می شود.
بخش امیرآباد به مرکزیت شهر امیریه در ۲۵ کیلومتری شهرستان دامغان و 80 کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد، بخش امیرآباد با بیش از 12 هزار نفر جمعیت دارای ۲۷ دهیاری مصوب، سه دهستان قهاب رستاق، صرصر و تویه دروار است که شامل ٨۴ روستا می شود و از این تعداد ۳۹ روستا بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.