به گزارش ایرنا، فرماندار گرمسار روز پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح های اقتصادی و عمرانی شهرستان های گرمسار و آرادان در سالن همایش های شهید فهمیده آرادان افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از 230‌ میلیارد ریال هزینه شده است.
داریوش طاهری خاطرنشان کرد: در شهرستان گرمسار عقب ماندگی زیاد است و با توجه به سیاست های عمومی دولت امیدواریم این مشکلات برطرف شود.
طاهری گفت: دستاورد مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان گرمسار در‌ چند سال گذشته قابل توجه بوده است و رفع مشکلات زیرساختی در بخش عمران و اقتصادی در گرمسار فراگیر شود.
فرماندار گرمسار تصریح کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در چند سال گذشته بسیار قابل توجه بوده و آحاد مردم قدردان زحمات این نظام سرافراز هستند.
طاهری اضافه کرد: توسعه غرب استان سمنان در چند سال گذشته بسیار ارزشمند بود و با آینده نگری برای ادامه این روند برای جذب جمعیت و اشتغالزایی افزایش یابد.
فرماندار گرمسار تصریح کرد: ظرفیت های سرمایه گذاری گرمسار بی نظیر است و مسئولان امر با معرفی از زیرساخت ها به سرمایه گذاران برای توسعه روزافزون در منطقه گام بردارند.
به گزارش ایرنا، در این آیین غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، حشمت الله عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، قدرت الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان و چند تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال 669 طرح با چهار هزار و 180‌میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح و همچنین آغاز عملیات ساخت 100 طرح جدید عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر سه هزار و 680 میلیارد ریال آغاز می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.