به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز دوشنبه در آیین افتتاح مدرسه خیّرساز محمد رسول الله(ص) سمنان به همت بنیاد فرهنگی مصلی نژاد افزود: بیش از 30 درصد از مدرسه های استان سمنان تخریبی است که خیران برای بازسازی این مدرسه ها به کمک آموزش و پرورش سمنان بیایند.
وی خاطرنشان کرد: ضریب جمعیت دانش آموزی در مناطق صنعتی استان سمنان رو به افزایش است و باید با برنامه ریزی اصولی برای تکمیل و ساخت مدرسه ها در استان اقدام کرد.
استاندار سمنان رفع مشکلات زیرساختی در بخش آموزش را از رویکردهای مهم و اساسی در نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود: خیران و دولتمردان در 40 سال گذشته دستاوردهای بسیار ارزشمندی در این بخش داشتند.
آشناگر اضافه کرد: دانش آموزان نقش غیرقابل انکاری در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 داشتند و رشادت های نوجوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس غیرقابل وصف است.
وی تصریح کرد: همکاری های خیران در چند سال گذشته در ساخت مدرسه و مراکز آموزشی در استان سمنان قابل توجه بوده است و مسئولان قدردان زحمات و تلاش های این قشر فرهیخته هستند.
استاندار سمنان‌گفت: بیش از 50 درصد از مدرسه های استان سمنان با همکاری خیران ساخته می شود و امیدواریم این رقم با همکاری دیگر افراد نیکوکار در استان افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، مدرسه خیّرساز محمد رسول الله(ص) سمنان به همت بنیاد فرهنگی مصلی نژاد با اعتبار 50 میلیارد ریال همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان 793 فضای آموزشی، پنج هزار و پنج کلاس درس به مساحت 653 هزار و 934 متر مربع وجود دارد، 41 درصد کلاس های درس این استان نیازمند مقاوم سازی و 36 درصد مدرسه ها تخریبی است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.