سید رضوان امیرخلیلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: برای ایجاد هر خانه روستایی مبلغ 60 میلیون ریال به منظور تجهیز هزینه می شود.
امیرخلیلی گفت: خانه ورزش در روستاهای حداده، کلاته ملا، مومن آباد، آهوانو، معلمان، حسینان، رشم، حسن آباد، علیان و خورزان، ایجاد و در دهه فجر افتتاح می شود.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال نیز هفت خانه ورزش در روستاهای این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته است.
امیرخلیلی افزود: در این خانه های ورزش روستایی، تجهیزاتی همچون میز تنیس، فوتبال دستی، دارت، شطرنج و تشک تاتامی قرار می گیرد.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستان دامغان گفت: این خانه های ورزش با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی، پرکردن اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و بانوان، تجهیز و افتتاح می‌ شود.
امیرخلیلی، به برگزاری مسابقات استانی فجر 40 در دامغان اشاره کرد و گفت: بزرگترین مسابقه استانی خانه های ورزش روستایی با حضور 40 خانه ورزش روستایی استان سمنان در قالب 9 تیم با حضور 100 ورزشکار در دامغان برگزار شد.
وی افزود: در پایان این رقابت ها تیم دامغان مقام اول مسابقات را از آن خود کرد و تیم های شاهرود و میامی به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان دامغان گفت: این دوره از مسابقات در بخش زنان در آرادان برگزار شد که تیم دامغان مقام اول فوتبال دستی، مقام سوم شطرنج و مقام دوم آواهای استان را از آن خود کرد.
به گزارش ایرنا، 38 هیات ورزشی در دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.