محمدحسین ابن علی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روزانه به طور میانگین حدود ٥٠٠ بیمار از خدمات درمانگاه تامین اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) واقع در شهرستان مهدیشهر بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: میانگین در هر روز حدود ٣٠٠ نفر در این مرکز به وسیله پزشکان عمومی و متخصص ویزیت و حدود ٢٦٠ نسخه دارویی ارائه می شود.
وی ابراز داشت: از ابتدای سال 97 تا پایان آذر حدود ٦٦هزار نفر به پزشکان عمومی، بیش از هفت هزار نفر به پزشکان متخصص و پنج هزار و 500 نفر به دندانپزشک درمانگاه تامین اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) مهدیشهر مراجعه کردند.
ابن علی، با اشاره به فعالیت 28 ساله درمانگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) مهدیشهر و ارائه خدمات ارزنده به بیمه شدگان منطقه، افزود: این درمانگاه در سال ١٣٦٩ احداث شد و با ٣٠ نفر کادر درمانی و اداری در دو نوبت کاری صبح و عصر به جز روزهای تعطیل از ساعت هفت و 30 دقیقه تا ٢١ مشغول به خدمت رسانی است.
وی تصریح کرد: با اشاره به سطح خوب تعاملات درمانگاه حضرت فاطمه زهرا (س) مهدیشهر به منظور ارتقای کمی و کیفی، سطح ارائه خدمات با سایر نهادهای ارائه دهنده خدمات درمانی در این شهرستان، هم افزایی و هماهنگی برقرار کرده است.
ابن علی خاطرنشان کرد: برای رفاه حال و بهره مندی بیمه شدگان منطقه مهدیشهر از خدمات تخصصی و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با مراکز درمانی شهر سمنان، متخصصان اطفال، داخلی، جراح عمومی، قلب وعروق و زنان نیز در این مرکز حضور داشته و به ویزیت و مداوای بیماران می پردازند.
وی اظهار داشت: واحد دندانپزشکی این مرکز درمانی همه روزه فعال است و علاوه بر مشاوره و آموزش های بهداشت دهان و دندان خدمات مرتبط مانند گرفتن عکس تک دندان، ویزیت، جرم گیری، کشیدن و پر کردن را ارائه می دهد.
وی با اشاره به تشکیلات سازمانی درمانگاه، افزود: سطح ارائه خدمات در این مرکز مشخص است و با توجه به شرایط، امکان آنالیز آزمایش ها در این درمانگاه وجود ندارد، ولی برای رضایتمندی بیمه شدگان نمونه گیری آزمایش ها انجام شده و برای آنالیز به بیمارستان شفا و یا پلی کلینیک تخصصی سمنان ارسال می شود.
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی مهدیشهر با بیان این که در این مرکز واحد داروخانه و تزریقات فعال است، گفت: در ٩ ماهه امسال ٧٠ هزار نسخه دارویی بررسی و بیش از ٢٣ هزار خدمت تزریقات ارائه شده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری شهر سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.