به گزارش ایرنا، علی اصغر مجد عصر پنجشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری دامغان افزود: استقلال و آزادی امروز کشور حاصل ایستادگی های امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و همدلی مردم ایران است.
وی تصریح کرد: ملت ایران هم چون گذشته در صحنه است و با حضور باشکوه خود از ارزش ها و دستاوردهای نظام محافظت می کند.
وی افزود: رمز پویایی، اقتدار و تعالی انقلاب در ماهیت اندیشه های جاوید امام(ره) و رهبری فرزانه انقلاب است که تصویری از قدرت را در این کشور و منطقه به نمایش گذاشتند.
مجد به توفیق های بزرگ کشور اشاره کرد و گفت: رتبه اول تولید علم در خاورمیانه، رتبه 16جهان در بخش صنعت، رتبه سوم جهان در بخش سدسازی، رتبه چهارم جهان در بخش فولاد، رتبه پنجم در ساخت پهباد و رتبه ششم در فناوری و پرتاب موشک از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی است.
مجد با اشاره به طرح های دهه فجر در شهرستان دامغان گفت: در ایام دهه فجر تعداد 211 طرح دولتی با صرف اعتبار 360 میلیارد و 406 میلیون ریال از محل اعتبارهای دولتی افتتاح و آغاز می شود.
وی هم چنین از آغاز عملیات 14 طرح در این شهرستان خبر داد و گفت: 14 طرح با اعتبار 65 میلیارد و 142 میلیون ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان آغاز می شود.
وی اضافه کرد: بیشترین طرح قابل اجرا در دهه فجر مربوط به جهاد کشاورزی با 101 طرح با صرف اعتبار 119 میلیارد و 258 میلیون ریال است.
مجد خاطر نشان کرد: در کنار طرح های بخش دولتی، تعداد 11 طرح در بخش خصوصی با صرف اعتبار یک هزار و 540 میلیارد ریال برای افتتاح و آغاز عملیات در دهه فجر در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بیشترین طرح در بین شهرهای استان سمنان در دهه فجر امسال مربوط به شهرستان دامغان است.
مجد یادآور شد: استاندار سمنان در روز دوشنبه 15 بهمن ماه برای افتتاح و آغاز عملیات چندین طرح دهه فجر و شرکت در نشست شورای اداری به دامغان سفر می کند.
وی تصریح کرد: با حضور استاندار سمنان، مجتمع آزمایشگاهی داروسازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با صرف 150 میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مجد گفت: بهره برداری از معدن مس دیان دامغان از طرح های مهم شهرستان با مشارکت بخش خصوصی است که برای راه اندازی این معدن، 49 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 129 میلیارد ریال از بخش خصوصی هزینه شده است.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.