به گزارش ایرنا، مجتبی نورمحمدی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون پنجم بهمن اعلام شده بود، به خبرنگاران بیان کرد: استقبال بالای دوستداران فرهنگ قرآنی در استان سمنان سبب تمدید مجدد مهلت شرکت در این آزمون شد.
وی ادامه داد: بیش از پنج هزار و ٢٠٠ نفر تا کنون در استان سمنان به منظور شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت نام نویسی کرده اند.
نورمحمدی اضافه کرد: شاهرود با 2 هزار و ٥٥٣ نفر، سمنان یک هزار و ٦٤١ نفر و دامغان با ٥١٤ نفر در بین شهرستان های این استان در رده های اول تا سوم شرکت در این آزمون قرار دارند.
وی گفت: در مهدیشهر نیز ١١٧ نفر، گرمسار ٩٢ نفر، سرخه ٨١ نفر، آرادان ٧٠ نفر و میامی ١٦٢ نفر ثبت نام کرده اند، بیش از یک هزار و ٥٠٠ نفر ازاین تعداد در رشته های الکترونیکی نام نویسی کرده اند.
سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به رشد بسیار بالای ثبت نام کنندگان در آزمون امسال یادآور شد: سال گذشته در این استان سه هزار و ٧٤٧ نفر برای شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام کرده بودند.
ثبت‌نام شرکت در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سراسر کشور از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir انجام می شود، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود.
آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم اسفند 97 و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنجشنبه نهم اسفند برگزار می‌شود.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.