به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر عصر شنبه در آیین افتتاح زمین های چمن مصنوعی فوتبال شهر آرادان با حضور وزیر ورزش و جوانان، افزود: مسیر توسعه و شکوفایی در جامعه را با قدرت طی خواهیم کرد و در آستانه چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی شور و شادی در کشور فراگیر خواهد شد.
وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر امسال شاهد پیروزی های خوب تیم ملی فوتبال هستیم و مردم ایران اسلامی در این روزهای سراسر غرور با تلاش فوتبالیست های غیور کشور عیدی خوبی خواهند گرفت.
استاندار سمنان گفت: پیروزی ورزشکاران در میدان های ورزشی به خصوص در رشته ورزشی فوتبال با تلاش های بی وقفه وزارت ورزش و جوانان حاصل شد.
آشناگر اضافه کرد: سطانی فر وزیر ورزش و جوانان از شخصیت های برجسته و فعال کشور است و در دوره مدیریت وی ورزش قهرمانی در ایران شکل جدیدی به خود گرفت.
وی ادامه داد: برای اولین بار چهار ورزشکار استان سمنان در مسابقات بازی های آسیایی جاکارتا شرکت داشتند و یک بانوی سمنانی موفق به کسب مدال در این دوره از رقابت ها شد.
آشناگر اضافه کرد: با تلاش غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی که روابط خوبی با دولتمردان دارد امیدواریم زیرساخت های ورزشی در شهرستان آرادان تکمیل شود.
وی اضافه کرد: در بسیاری از شهرستان های استان مانند شاهرود و دامغان عملیات اجرایی ورزشگاه ها رها شده است که با تلاش وزیر ورزش و جوانان این طرح ها هرچه سریع تر تکمیل شود.
وی اضافه کرد: بیش از 350 هیات های ورزشی شهرستانی در استان سمنان فعال است‌ که از نظر شرایط مالی بسیار ضعیف هستند و وزارت ورزش به این بخش هم باید توجه کند.
استاندار سمنان گفت: در حفاظت از اماکن ورزشی دچار مشکلاتی هستیم که مسئولان امر برای رفع این چالش اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، در این آیین مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، غلامرضا کاتب نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، سعید افشارنادری فرماندار آرادان حضور داشتند.
سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در برنامه ای یک روزه به منظور افتتاح، بازدید و کلنگ‌زنی چند طرح ورزشی به استان سمنان سفر کرده است.
استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفر، 37 هزار و 219 ورزشکار بیمه شده دارد و 2 هزار و 14 مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.