محمد طالبی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این کتاب در 6 جلد تهیه و تنظیم شد که در حال حاضر جلد اول آن در هزار نسخه به چاپ رسیده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان اضافه کرد: این کتاب نوشته محبوبه صادقی و توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رسید و طراحی و ویراستاری این کتاب را موسسه ستارگان پرفروغ دامغان بر عهده داشت.
طالبی خاطر نشان کرد: در 6 جلد این کتاب به بیان خاطرات و زندگی نامه 81 همسر جانبازان بالای 50 درصد دامغان پرداخته شده است که در جلد اول خاطرات 14 نفر از آنان به چاپ رسید.
وی تصریح کرد: محبوبه صادقی علاوه بر این کتاب، نویسنده کتاب‌های «یلدای کویر» خاطرات فرمانده شهید محمدعلی مشهد و «فرهنگ نامه شهدای دامغان» نیز هست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان گفت: کتاب های شیرمرد، از سنگر جبهه تا سنگر جمعه، قانون های معابر، نسیم بهشت، مسافر دویرج و یلدای کویر از دیگر کتاب های تدوین شده در موسسه فرهنگی هنری ستارگان پرفروغ است.
به گزارش ایرنا، جمع آوری اطلاعات و خاطرات 81 همسر جانباز بالای 50 درصد این شهرستان حدود 2 سال به طول انجامید که در آینده نزدیک پنج جلد دیگر کتاب نیز به چاپ می رسد.
شهرستان دامغان دارای پنج هزار و 200 عضو در 9 کتابخانه عمومی است و 210 هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهر وجود دارد.
در حال حاضر 70 باب کتابخانه در استان سمنان فعالیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.