به گزارش ایرنا، سعید ناجی روز یکشنبه در نشست سیاست گذاری و راهبری برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، گفت: پرداختن به دفاع از ضرورت انقلاب، پاسخگویی در خصوص اقدامات انجام شده طی 40 سال از عمر پربار آن و تقویت حس امید به آینده در بین نسل جوان امروز جامعه، در برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در استان گنجانده شود.
ناجی با تاکید بر اینکه پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی هم اکنون باید به صورت ویژه بر مقوله انسجام و وحدت ملی در بین آحاد اقشار جامعه توجه کنیم، افزود: سخنران ها و تریبون های عمومی در اجرای برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، بر وحدت کلمه و ایجاد حس همدلی و انسجام در بین اقشار جامعه تاکید ویژه داشته باشند.
وی افزود: شناخت از مسایل روز و مورد نیاز جامعه، آسیب ها و کمبودهای اجتماعی در حوزه های مختلف، در کنار برنامه هایی همچون ارائه عملکرد و افتتاح طرح های عمرانی، می تواند در برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تاثیرگذار باشد.
معاون استانداری سمنان بر لزوم تشریح موضوع هایی از قبیل دلایل بروز انقلاب، تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب تاکید کرد و ابراز داشت: پرداختن به دستاوردها، اقدام ها و پیشرفت ها در سایه انقلاب اسلامی همراه با پاسخگویی به مطالبات و افکار عمومی نسل سوم و چهارم جامعه، در دستیابی به هدف مطلوب راهگشا است.
وی با بیان اینکه انقلاب ایران باید برای تمامی جوامع بین المللی دنیا تشریح و شناسانده شود، افزود: ملت های دنیا باید بدانند که در صورت انتخاب مسیر انقلاب اسلامی، پای در مسیر پیشرفت و تکامل گذاشته و برای نسل های آینده خود تاریخی سراسر و افتخار به جای خواهند گذاشت.
در این نشست با حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه استان و دیگر مسئولان ارشد، روسای کارگروه های مختلف ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان به ارائه گزارش و عملکرد کمیته های خود پرداختند.
7356م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.