سردار روح الامین قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه تریلی را در محور سمنان- دامغان متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: در بازرسی‌های ماموران مشخص شد راننده خودرو یک محموله بزرگ انواع مواد قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی را از تهران به مقصد شرق کشور منتقل می کند.
قاسمی، به کشف نزدیک به 400 هزار نخ انواع سیگار خارجی و 500 کیلوگرم مواد نوشیدنی و خوراکی فاقد برچسب سلامت و اسناد و مدارک گمرکی اشاره کرد و گفت: بنا بر اظهار نظر کارشناسان امر این محموله بالغ بر دو میلیارد و 510 میلیون ریال ارزش دارد.
وی افزود: تا کنون سه نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: برای حمایت از تولید ملی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، قاطعانه عمل می‌کنیم و از عموم مردم نیز انتظار داریم با اعلام هرگونه اطلاعات و اخبار خود به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، پلیس را در این مسیر یاری کنند.
به گزارش ایرنا، ماموران انتظامی استان سمنان در کلانتری، پاسگاه، یگان امداد و ایستگاه‌ های ایست و بازرسی در آذرماه امسال موفق به کشف 24 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش بالغ بر 150 میلیون ریال و 42 تن زغال و چوب تاغ به ارزش بالغ بر پنج میلیارد ریال شدند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.