به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز سه شنبه به خبرنگاران در سمنان افزود: این محموله شامل 595 کیلوگرم ماده هروئین و 50 کیلوگرم تریاک بود که در محور دامغان- جندق شناسایی شد.
وی با اشاره به نحوه کشف این محموله از قاچاقچیان، بیان کرد: با اطلاع پلیس از قصد سوداگران مرگ برای انتقال محموله ای از موادمخدر و با پشتیبانی اطلاعاتی ماموران، این محموله با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی کشف شد.
قاسمی افزود: این محموله در یک عملیات تعقیب و گریز و با شلیک ماموران پلیس به لاستیک خودروی حامل محموله متوقف و ضمن ضبط محموله، 2 قاچاقچی دستگیر و 2 خودرو نیز ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف 6 تن و 430 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان در 9 ماه سال 97، گفت: کشف این میزان موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش یافت.
وی تاکید کرد: سوداگران مرگ تلاش زیادی برای عبور محموله های موادمخدر از محورهای استان سمنان دارند و ماموران همیشه هوشیار نیروی انتظامی، با اشراف اطلاعاتی لازم، مانع برنامه های قاچاقچیان می شود.
قاسمی با اشاره به اهمیت همکاری مردم در مقابله پلیس با موادمخدر، بیان کرد: شهروندان هر گونه اطلاعی از توزیع یا انتقال موادمخدر را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.
وی خاطرنشان کرد: پلیس استان سمنان به سوداگران موادمخدر و قاچاقچیان بین المللی هشدار می دهد که با تمام توان و قدرت با هر گونه برنامه برای انتقال و توزیع مواد مخدر مقابله جدی می کند.
فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: سمنان استان پهناور و محور مهم ارتباطی شرقی- غربی و شمالی- جنوبی کشور محسوب می شود و پلیس برای تامین نظم و امنیت در همه نقاط احساس وظیفه می کند که این هدف با حضور ماموران در تمام محورها محقق می شود.
افزایش 16 درصدی کشف انواع سرقت در هشت ماه سال 97، افزایش 50 درصدی کشف موادمخدر، افزایش 22 درصدی دستگیری سوداگران مرگ و کاهش پنج درصدی جان باختگان تصادفات درون و برون شهری، از دستاوردهای نیروی انتظامی در این استان است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.