مهدی رومنانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 200 صفحه خورشیدی با ظرفیت تولید پنج کیلووات انرژی در شهر امیریه در نظر گرفته شده که تا کنون 10 صفحه برای راه اندازی تهیه شده است.
رئیس کمیته امداد شهر امیریه اضافه کرد: این اقدام با اعطای وام های بلند مدت به متقاضیان توسط کمیته امداد و یک موسسه خیریه انجام می شود.
رومنانی تصریح کرد: ثبت نام افراد متقاضی در این شهر در حال انجام است و در پایان 150 نفر از بین متقاضیان برای دریافت صفحه های خورشیدی انتخاب می شوند.
وی افزود: در مرحله اول این اقدام، تعداد 10 صفحه خورشیدی برابر مددجویان شهر امیریه در نظر گرفته شد که در مراحل اداری و نصب است.
رومنانی اضافه کرد: در مرحله دوم، تعداد 150 متقاضی پس از معرفی و تشکیل پرونده به بانک های عامل و شرکت خصوصی جهت دریافت وام و نصب صفحه معرفی می شوند.
رومنانی گفت: امیدواریم با تعهد بانک های عامل و شرکت خصوصی به تعهداتشان، این کار با سرعت بیشتری انجام شود.
رئیس کمیته امداد شهر امیریه خاطر نشان کرد: نصب این صفحه ها با هدف استفاده از انرژی خورشید، تولید برق، ایجاد منبع درآمد برای خانه ها، صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی برای تولید انرژی و استفاده از نعمت خدادادی ایجاد می شود.
810 خانوار از بخش امیرآباد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، بخش امیرآباد از توابع شهرستان دامغان و در 25 کیلومتری جنوب غربی این شهرستان قرار دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.