به گزارش ایرنا، یادمان شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان ظهر امروز با حضور عبدالحمید احمدی همزمان در سفر دکتر حسن روحانی و کاروان تدبیر و امید به استان سمنان و علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال رونمایی شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ورزشکاران یکی از اولویت های اصلی این اداره کل در حوزه فرهنگی است، گفت: استان سمنان تاکنون 2 یادمان شهدا و یک تندیس با موضوع شهدای ورزشکار تولید کرده است که از این نظر سرآمد استان های کشور است.
محسن جهانشیر با تاکید بر ضرورت الگوسازی از شهدا برای نسل جوان و به ویژه ورزشکاران، افزود: این یادمان با سفارش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و با همکاری موسسه سرو سرخ طراحی شد و در استادیوم تختی سمنان که محل تردد ورزشکاران، بدرقه و استقبال از مدال آوران و همچنین مکان تمرین و بازی تیم آزادی است ساخته شد تا نمادی از قهرمانان واقعی این مرزو بوم باشد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: این یادمان روز چهارشنبه چهاردهم آذر 97بعد از برگزاری اجلاس سراسری نماز با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران، ورزشکاران و مردم در مجموعه تختی سمنان افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه در قالب سفر کاروان تدبیر و امید در استان سمنان حضور دارد و در این سفر 78 مصوبه با 14 هزار و 660 میلیارد ریال پیش بینی شده است، در این سفر 434 طرح به ارزش سه هزار و 190 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان سمنان افتتاح شد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.